Wednesday 17 July 2013

پرانی یادوں

میں یہاں میری ونڈو پر ورنبوندوں دیکھ بیٹھ کے طور پر
  بارش ایک سرد سرد لانے کے لئے خود کے ساتھ ساتھ کرتا ہے
یہ پرانی یادوں کے ساتھ اپنے دل کو بھرنے کے لئے ہے
تمام بہادر سنسنی متعلق یاد دہانی کرانا

یہ تمام یادیں میرے دل گرم کرنا
عصر حاضر کے معمول کے خلاف
  میری روح طوفان سے بچنے کے لئے چاہتا ہے
میری آنکھوں بھیڑ کے سامنے میں تمام اقساط کے طور پر

ان ورنبوندوں چہرہ چھو طریقہ
اور مجھے ایک واقف جگہ پر لانے کے لئے
یہ وقت پیچھا کرتا ہے کتنی تیزی سے مجھے حیرت ہے؟
ہمارے اپنے خلا میں ایڈجسٹ کرنے کے لئے، ہمیں اپنی پکڑ نہیں دے

میں نے اپنی سوچ ٹوپی پر ڈال کے ساتھ بیٹھ کے طور پر
، یاد کرنے کی کوشش کر ایک نیٹ ورک شروع
کہاں زندگی ایک خاص نقشے کے ساتھ مجھے کی قیادت کریں گے؟
یا دیکھ بھال کے ساتھ، ایک لفاف میں میری قسمت جگہ؟

~~~

English Translation

~~~

As I sit here looking at the raindrops on my windowsill
 Rain does along with itself bring a cold chill
It does my heart with nostalgia fill
Reminding me of all adventurous thrill

All these memories do my heart warm
Against the contemporary norm
 My spirit wishes to escape the storm
As all episodes in front of my eyes swarm

The way these raindrops touch the face
And bring me to a familiar place
It makes me wonder how fast does time chase?
Not giving us its hold, to adjust in our own space

As I sit with putting on my thinking cap
Trying to recall, initiating a trap
Where will life lead me with a certain map?
Or with care, place my destiny in a wrap? 

~~~

No comments:

Post a Comment

یہ یا نہیں پسند آیا؟
یا آپ کو کچھ تجاویز ہے؟
ایکسپریس کے لئے آزاد محسوس ...

Liked It Or Not?
Or Do You Have Some Suggestions?
Feel Free To Express...